Monday, August 6, 2012

Biarkan bulan bicara sendiri...

Nak kata pun katalah.... Saya tahu saya berupaya melakukannya. Sukar tetapi ia memberi hasil yang amat mengasyikkan. Apalagi yang perlu diucapkan, selain dari kesyukuran yang teramat dan berulangkali menyebut Alhamdulillah, namun masih belum memadai....














Iftar di kediaman kami yang sebesar kangkang anak kera, keluarga besar Idris-Mohd Zain begitu meriah dan penuh dengan excitement! Subhanallah....kami begitu berbesar hati menyambut kedatangan kesemua mereka. Makanan yang kami sediakan berganda-ganda jumlahnya....pelbagai jenis datang entah dari mana dan dari siapa....Yang pasti, kesemua ahli keluarga kami gembira.

Kami - Hj Naha, saya, Lala, Jimie, Abey, Abo, Rahman dan Tini - amat berpuas hati. Sekali lagi, syukur alhamdulillah. Kepada dia yang seringkali mencari jalan menjatuhkan maruah dan semangat saya, ingin saya katakan - Alhamdulillah. Tuan telah menjadikan saya manusia yang lebih tabah....

2 comments:

lina said...

salam ma'am, Alhamdulilah nikmat yg tidak dpt didustakan...Meriah... :)

Suria Klang said...

Ya Lina....meriah. Amat terharu dengan kesudian mereka yang hadir?...