Saturday, October 18, 2008

I'm sorry...

Saya tak berapa ingat keseluruhan lagu nyanyian Jay Jay ini. Namun apa yang saya tulis ini cukup untuk saya katakan ini adalah luahan perasaan...

---------------------------------------------------------

di saat ku lahirkan kekesalan
sengaja kau mengambil kesempatan
mengungkit perbuatan dan keterlanjuran
kau ulang bercerita tentang hati luka
membuat ku rasa berdosa

demi masa depan
yang kita mimpikan
hapuskanlah kenangan
yang mengusik perasaan
tiap kali memandangmu
tak terhingga kesalku
maafkan aku sayang
menodai kepercayaanmu

andainya ku dapat
menarik kembali
detik-detik hitam yang berlalu
kesilapan serupa
tak akan ku ulangi
cukuplah sekali menyakitimu
cukuplah sekali kau membenciku....


--------------------------------------------------------

biasanya cukup sukar untuk kita mohon kemaafan... kerana apa yang berlaku ada kalanya bukan kehendak kita.

saya jadi emosi selepas mendengar lagu syahdu yang pernah menjadi kesukaan saya dulu. malangnya saya tidak dapat mengingat keseluruhan lagu ini. saya tulis kerana saya seolah2 merasai apa yang penyanyi ini ingin sampaikan.... I'm sorry...I may have hurt you without realizing....sometimes, good intentions come with bad consequences...

No comments: