Friday, September 18, 2009

Hari Raya..


Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin dari saya dan keluarga. Semoga berbahagia dan bergembira di hari yang mulia ini.

Saya menulis atas apa yang saya rasakan benar, tidak pernah berniat untuk menyakitkan sesiapa. Jika tulisan-tulisan saya di sini menyinggung perasaan atau menyentuh peribadi sesiapa, saya pohon kemaafan dari hujung kepala hingga hujung kaki. Bak kata Ramli Sarip...

....Aku menulis bukan kerna nama.
....Kerna sikap kasih, pada sesama insan
....Dan menyatakan kasih sayangku....

Saya gembira diberi peluang berada di sini, berkongsi rasa dengan mereka yang menyayangi dan memahami. Tulisan saya pernah membawa saya ke tahap paling bawah, pudar segala semangat dan impian saya, kerana ia disalahmengertikan. Kesempatan diambil oleh mereka yang tidak pernah gembira dengan kejayaan dan kegembiraan saya...

Namun, masih ada insan lain yang menyayangi...Saya mendapat sokongan tidak berbelah bagi melalui tulisan-tulisan saya dan saya bangkit kembali, biarpun ada kalanya perasaan saya goyang dan memilukan...

Terimakasih dan semoga hari esok lebih baik dari hari ini dan semalam....

No comments: