Thursday, December 23, 2010

Doa yang dikabulkan...

Saya terima dua sms pagi tadi.

Satu berbunyi begini....

Thank u. All my wishes yang D minta Aunty tolong doakan di sana semua granted....

Satu lagi sms tiba beberapa minit selepas SMS pertama yang berbunyi begini:

Salam. Alhamdulillah. Syukur anak aku yang ambik PMR tu dapat 8A.

Kedua-dua mereka yang menghantar SMS ini mengirimkan doa supaya saya pohonkan di tanah suci. Saya ulang-ulang membaca amanah mereka, terutama pada hari Wukuf, dan pada setiap tempat yang mustajab doa....

Saya amat gembira kerana sahabat-sahabat saya gembira.

Jawapan saya pada mereka berdua:

"Praises to Allah. Alhamdulillah. Allah hu Akbar. JanjiNya memang pasti. Semoga kita sentiasa mendapat rahmatNya... Teruskan berdoa."

3 comments:

Krafdunia Design said...

ini adalah sebahagian dari 'Doa Makbul' kami yang kami hanya sedari selepas tiba di tanah air.

Denna the Loner said...

Being part of your family just constantly reminds me how tiny we humans are and how great our creator is, yet,.. tiny as we may be, with great faith comes great rewards... and yes I do know it is NOT coincidence that I get to know u all... Send my love to my adik2... Miss u all... :)

lina said...

salam maam - tak sabar saya nak baca lagi n3 maam ketika di mekah.masyallah..