Friday, November 2, 2007

MC Hari 05

Hari ni saya bangun awal pagi dengan semangat berkobar-kobar... Habis je azan subuh, sedang saya bersiap nak mula solat, ada suara kecik di belakang saya...."Papa, Papa...bangun! Dah pagi!".... La... awalnya dia bangun...

Pukul 7 saya dah mula siapkan sarapan. Nasi lemak sambal sotong. Tunggu punya tunggu, all guys at home x bangun2. Suami saya keluar awal hari ni. Bujang dua orang kepenatan main ragbi (Abang) dan bersorak/jadi water boy (Adik). Hari berjalan lambatnya.... Hampir pukul 10 baru mereka bangun. Ponteng sekolah gamaknya mereka hari ni...Alasan....injured demi kemenangan sekolah. Lupa nak cerita, pasukan Jimie adalah wakil daerah Petaling dan jadi johan Plate Ragbi MSSS.

Lepas Asar tadi, suami saya ajak kami semua ke Seksyen 2, minum ABC... Lega dapat keluar. Kemudian ke Pasar Malam Padang Jawa beli popia....sedap giler popia kat sana. Abey beli apam, and Abo beli... belon!

Sehari berlalu tanpa perlu pikir apa2....bosannya!!!!

No comments: