Monday, August 15, 2011

Gajet

Saya dapat teman baru. Alhamdulillah. Saya kini sedang mendekatinya. Terkial-kial sambil tersenyum-senyum.

Saya sedang menulis sambil menanti dipanggil masuk ke dalam kapalterbang yang akan membawa terbang ke Pulau Pinang. Malam ini says akan berbuka Dan bersahur bersama Jimie di Equitorial Penang. Subahanllah....besar sungguh nilkmat Dan kurniaanNya kepada kami sekeluarga. Alhamdulillah.

Semoga saya dapat melaksanakan misi Dan tugasan dengan sempurna biarpun ianya amat mencabar. Usaha saya terlalu sedikit jika dibandingkan dengan rahmat dan nikmatNya. Harapnya saya, suami dan-anak saya akan sentiasa berada dalam golongan yang bersyukur...

Jika biasanya saya menulis entry menggunakan laptop atau BB, hari ini saya asyik tersalah taip...tak kenal maka tak cinta. Saya pasti selepas beberapa hari iPad akan nenjadi cinta hati saya, apatah lagi anak-anak yang menanti...bila agaknya mama nak letak iPad ni atas meja? Hehehe


No comments: