Friday, June 19, 2015

Ramadhan 1436 #3 Sahur

Saya bangun seawal pukul 4 pagi untuk siapkan hidangan. Menu mengikut kemahuan Abo. Nasi goreng, atau nasi putih dan telur dadar atau ikan masin dan panaskan lauk berbuka jika ada.

Jimie, Abey, Lala, Abo, Bibik dan Aman akan makan. Ada ketikanya bertambah.

Boss memang amat cerewet. Selalunya dia hanya minum air masak dan makan kurma sebiji. Berat sungguh dia mahu tinggalkan katil setiap pagi. Ada ketikanya saya terpaksa memanjat tangga dua tiga kali untuk mengajaknya makan.

Sedari dulu saya memang sukar untuk menelan makanan di waktu sahur. Jika makan pun, saya akan merasa mual sepanjang hari. 

Ahamdulillah, jika sebelum ini saya ambil produk A**** iaitu protein dan possitrim yang mengenyangkan, kali ini saya tukar ke produk lain yang jauh lebih murah, dan saya yakin dengan halalan toyyibannya.

Satu sachet detox ini makan dengan sebiji kurma membuat perut saya kenyang hingga ke petang. Bohong jika langsung tidak lapar, tetapi tidak gastrik dan kurang penatnya.

Diperbuat dari susu kambing dan ditambah dengan serat serta mineral lain, Detox dari HiGoat amat membantu. 


Hubungi wakil penjual HiGoat atau boleh saja hubungi saya yang sentiasa bersedia membantu sahabat semua. InshaAllah.

1 comment:

IBU RISKA said...
This comment has been removed by a blog administrator.