Monday, June 16, 2008

Selamat Hari Bapa

Khas buat seorang Bapa yang paling hebat di dunia saya dan anak2... Selamat Hari Bapa! Hayati senikata lagu Gemilang nyanyian Ella... Itulah harapan kita bersama.



Gemilang

Terjaga ku dari tidur yang lena
Melangkah malas menuju jendela
Kabus menyelubungi subuh
Mengimbas segala kenangan yang lalu

Lautan luas telah ku renangi
Segala onak ranjau yang berduri
Tak kenal dan tak ku peduli
Ku terus mencuba kecapi hingga kini

Bersama-sama tempuhi segala
Walau jalanan masih jauh
Hanya kau dan aku
Yang tahu

Saat gemilang yang aku nantikan
Hampir menjelma di depan mataku
Ku percaya saat kan tiba
Hanya menunggu tika dan masa ...aaaa...

Bersama-sama tempuhi segala
Saat gemilang akan tiba
Dan kita kecapi bersama

Sungguh aku berjanji
Dengan diriku sendiri
Untuk ke menggenggami
Ikhlas sabar benar....

Everything happens for a reason. Ask! And U will be given....

4 comments:

nahamdz said...

Hi Yang, TQ

abg

Kraf Dunia said...

Love you Pa! Dad! Dua puluh tiga tahun lalu nyanyi lagu Satu Penantian. Sekarang kena real...Jangan gusar...Bersama-sama kita tempuhi segalanya...Masa gemilang akan tiba untuk kita kecapi bersama... After all, God has blessed us with 4 beautiful children who are gorgeous, kind and obedient... It takes two to make it happen. I will never be this strong without you....

Kassim Selamat said...

Salam Suria,
Selamat hari bapa buat hubby Suria.

Tengok gambar dia mcm kenal jer. Hubby nama Naharudin kan? ex-staff Talasco Insurance...jika ya! suka sgt hati saya, saya pun ex Talasco .

kenal sangat dgn hubby, sama2 bekerja di Talasco.

kirim salam dgn Naha.

Jasni a.k.a KassimSelamat

ASMA RINA said...

Hai K.Su,
Hensem nya papa Nabila, Selamat Hari Bapa buat Abg Naha, and Selamat Hari Ibu juga buat k. su. Miss u so much.