Friday, October 26, 2007

Kakiku Patah!!!



Confirm! tulang buku lali kaki saya patah! Sekarang ni dah jadi cam keta kebal.. bersimen dan bertongkatla dua minggu ni. MC....seronok gamaknya dok umah...

Semalam anak saudara saya melangsungkan pernikahannya di Masjid Negeri. memandangkan rumah mereka di K Kinabalu, saya cadangkan rumah saya bagi mengadakan majlis terima menantu. Ramainya orang hadir! Kak Non yang sibuk semalam. Ulong dan Kak Long dr KK cukup gembira kerana kami bersusah payah menyediakan makanan dan venue... Alhamdulillah, ada rezeki, bolehlah.....

Dalam pada sibuk ke hulu hilir menyiapkan banyak benda lepas habis kerja, saya langsung x perasan yang di dapur ada lubang air.... Laju je saya berjalan ke dapur, suddenly saya rasa tumit saya masuk dalam lubang dan berbunyi kuat....prapppp....punyanya sakit! ALlah saja yang tahu...

Bila dah ramai orang, saya lanyak je kaki ni. Saya lupa injury saya.... Maklum saja kami sekeluarga dapa berkumpul. Ulong sekeluarga dari KK, Kak G, Abang Nasir dan Kak We, Kak Ani sekeluarga dari JB, Kak Non dan Abang Husin, Kak Wie dan anak2, Yazid dan Anis pun ada! Epah x hadir. Dia di Sabah, ada seminar.

Keluarga baru Zeti adalah Mamak. Seronok tengok mereka makan. Berselera.... Sampai habis lauk! Seri goreng ayam,licin. Ayam goreng biasa pun licin!!!!

Camane la agaknya nak organise kenduri kawin ye? Yang kecil2an pun dah x larat. Anyway, syukur semua berjalan lancar. Semua gembira....siap adakan tahlil lepas maghrib dan jemaah magrib Isya'....Lucky me!

No comments: