Thursday, April 10, 2008

Secebis Ingatan

Surah Al Anfal ayat 70:

Jika Allah mengetahui ada kebaikan dalam hatimu, nescaya DIA akan memberikan yang lebih baik dari apa yang diambil darimu dan DIA akan mengampuni kamu.

:) thanks to zlaa. I managed to smile sfter I read the ayat in your blog.

Only Winners make a move when they no longer 'feel' for the job. Losers hang-on in there no matter what.

:) thanks a lot to pakpayne for the beautiful thoughts. Kembang hati saya lepas membacanya.

Buat kawan-kawan yang sedang berjuang mencari diri, kedua2 ayat di atas harapnya dapat memberi inspirasi.

3 comments:

Dal said...

Heheh...seronok tgk skrg kak su ada lebih masa to browse internet. Sure hidup lebih happy skrg ye? Semoga berbahagia sentiasa...

Suria Klang said...

Dell,

Awak pun tau keadaan kita kat 'sana' tu camana kan? Alhamdulillah, Tuhan beri yang lebih baik di sini buat masa ini. Cuma, Kak Su amat rindukan suasana mesra dan meriah di sana bersama awak, Nuar, As, Ros, Mas, Dr Azlina, Dr Shan, Fendy, Hisam, Yasleh, Dr Naim, Husna, Rozaimah, Shima, Eija, Eita, Malar, Tini...sapa lagi? Yang kini kebanyakannya dah membawa haluan sendiri...

Bahagia? Subjektif...hehehe. Tanggungjawab kat sini berat sungguh. Bukan hanya baca buku, pindahkan dalam bentuk nota atau slide and explain, but IMPLEMENT. Silap haribulan banyak duit terbang...bukan duit kita, tapi duit shareholder. Tu yang takut tu...! Kemesraan yang selalu kita enjoy dulu tak ada kat sini...Win some, lose some..

Pak Ngah: said...

:: salam... selamat datang ke Bumi Kenyalang... selamat bertugas di tempat baru... dengan suasana dan persekitaran yang baru... suatu tugas yang diimpikan selama ini... TAHNIAH...!!!

:: bila agaknya kita ada kelapangan masing2 ye...?