Monday, July 28, 2008

Pulau Perhentian


Ikan-ikan dan karang-karang yang cantik-cantik di dasar laut...malangnya bukan saya yang ambil gambar ini...hehehe...saya hanya bersantai di atas bot....


CEO kami, Tuan Syed, kena tanam dalam pasir...Jarang sungguh jumpa CEO yang seperti beliau. Thanks Boss. Di bawah adalah main entrance resort cantik yang kami tinggal, Arwana Perhentian.


Saya bersama Nacer dari Washington DC. Kami bertemu di atas jeti (gambar bawah) di pagi hari yang indah...Nacer ingin menjadi menantu saya!!! Amacam Kak???



Saya, Jang, Mr Mano dan isteri dari Sri Lanka serta Nacer dari USA. Kami gembira berkenalan dan menghabiskan masa bersembang bersama-sama. Moga bertemu kembali.

Keseluruhan rombongan kami. Di Perhentian, tiada boss atau kuli. Kami rakan sepejabat...Pakai t-shirt kuning semuanya...cukup sepakat!

Gambar2 di atas dirakamkan sewaktu saya dan teman-teman sepejabat (45 orang kesemuanya) menghabiskan masa kami selama tiga hari tiga malam di Pulau Perhentian, Terengganu pada 24-27 Julai lalu. Ini adalah aktiviti tahunan dan ditaja sepenuhnya oleh pihak syarikat sebagai menghargai sumbangan kakitangan.

Indahnya pemandangan, seronoknya berada bersama teman2 yang memahami, gembira kerana dapat merealisasikan impian untuk menjejaki tempat yang penuh dengan keindahan alam kurniaan Illahi dan yang paling saya syukuri, CMSI Company Trip 2008 menjadi success story saya sebagai seorang event organiser yang berjaya! Saya berfungsi sebagai Organising Chairman dan saya dibantu oleh beberapa orang Managers serta diberi kepercayaan membelanjakan sejumlah wang yang cukup banyak untuk menjayakan hari-hari yang bersejarah ini...Alhamdulillah...

Kata orang tua-tua, benih yang baik, walau dicampak ke mana pun, akan menjadi pokok yang menghasilkan buah yang banyak....Ehem...

6 comments:

billa naha said...

hehehehe.. bestnye nampak... about the "yg nak jadi menantu mama", maybe i'll try to find my own.. huhu.. thanx!

Suria Klang said...

alamak...my daughter does not want that Mat Saleh la!!!! Jiwa Melayu nampak???hehehe

Dal said...

Seronoknya dapat bersantai di pulau...Sure lagi happening kalau bawa the whole family bersama kan...

Suria Klang said...

Dell,

Kalau dapat bawa family to macam dreams come true...badan kat Pulau Perhentian, hati dan jiwa kat rumah dengan anak2 dan suami....Alahai...jadi emak cam tu lah!!!!

AnSar said...

wow!! besnye akak kita ni jaln2 discover pulau phentian... x setuju ngn dell... bawak abg naha sorang cukup le.. bwk the whole famly kacau daun je kak..

UMMI AUNA said...

puan.. happy nyer... terus jer teringat masa kiteorg masih belajar.. ade je nak g jalan2 n selalu menimbulkan kontroversi... hahahah....